Magento 1, Magento 2 ja moduuleiden ylläpito
Ylläpitotiimi sisältää pitkänlinjan Magento sertifioituja kehittäjiä, analyytikoita, testaajia, sekä projektipäällikön.
Analysoimme yhdessä tarpeenne ja tarjoamme teidän liiketoimintaan sopivimmat ratkaisut.
Verkkoliiketoiminta-analyysi
On tärkeää, että jatkuvasti kilpailuilla markkinoilla yrittäjä luo liiketoimintakonseptin ennen kuin kehitystyö alkaa. Lumav on kehittänyt liiketoiminta-analyysiin tekniikan, joka perustuu useisiin menetelmiin ja parhaisiin käytäntöihin. Tämän tuloksena asiakas saa liiketoimintamallin, joka pitää sisällään markkinointi- ja kehittämistoimenpiteitä, sekä asettamamme sisäiset mittarit prosessin tarkkailemiseen.
Verkkokaupan käyttöliittymä ja ulkoasu
Suunnittelu ja toiminnallisuus käyvät ilmi verkkoliiketoiminnan käyttöliittymäanalyysista.
Lumavin suunnittelema käyttöliittymä ja ulkoasu ottaa huomioon erikoisvaatimukset verkkokaupan ja Magenton osalta. Tämän vuoksi suosittelemme omia suunnittelijoitamme, mutta voimme myös tehdä yhteistyötä ulkopuolisten suunnittelijoiden kanssa tarvittaessa.
Analyysi
Tekninen analyysi tarkoittaa liiketoiminnan vaatimuksien kuvailuita toiminnallisuuden luomisessa. Riippuen analyysin laajuudesta, kehityksen investointi voidaan määritellä tässä vaiheessa.
Analyysi pitää sisällään tiimin, joka koostuu asiakkaan edustajista, kehitystiimiläisistä ja analytiikoista. Yhdessä he vahvistavat alustavan tehtävän, joka on kaupallisesti mahdollinen ja teknisesti asiaankuuluva. Yleensä tekninen analyysi vaaditaan myös kesken projektia.
Magenton kehitys
Kokemukseemme perustuen Magento-alustan käyttö varmistaa joustavan kehityksen, joka takaa verkkokaupan kasvun. Kehitys voi perustua tietynlaiseen tekniseen tehtävään, joka on saatu analyysin perusteella tai suurinpiirteinen visio halutusta tuloksesta, joka luodaan prosessin aikana.
Jotta verkkkaupparatkaisuja voidaan luoda, Lumav on asettanut erillisen kehitys metodin, joka yhdistää parhaaksi koetut mallit tähän päivään (esim. 5D ja agile).
Käyttöliittymät PIM/ERP
Modernit verkkokauppakomponentit tarvitsee vaihtaa jatkuvasti tietoa, jotka ovat lähtöisin useista systeemeistä. Voimme synkronoida varastot, hinnat, asiakastiedot, lisätä tuotteita, sekä jakaa tuoteinformaatiota kolmansien osapuolten kanssa jne.
Lumavilla on kokemusta useista eri rajapinnoista (Erply, Directo, iDS, MS Dynamics NAV, MS Dynamics AX, Excellent / Standard Books, Scoro, VERP, Moxware, 1C, jne.), tuotehallintajärjestelmistä (Akeneo, InRiver) ja markkinoinnin automaation ohjelmistoista (Mailchimp, Smaily, Custobar).
Koulutus ja konsultaatio
Tarjoamme Magentoon liittyen koulutusta ja verkkokaupan hallinnointia. Ensimmäinen koulutus on pakollinen kaikille uusille asiakkaille ja järjestämme näitä säännöllisesti.
Yleisten koulutusten tiedot julkaistaan Facebook-sivuillamme ja uutiskirjeessä.
Autamme asentamaan verkkokauppa-analytiikan ja varmistamme, että verkkokaupassa on kaikki mittarit, joita tarvitaan menestyvän verkkokaupan ylläpitoon.
Lumav avustaa tavoitteiden määrityksessä, sekä toimintojen perustamisessa, sekä niiden teknisessä implemoinnissa.